Šicí koutek - levně a na malém prostoru



 Taky to s vámi šije?

Pak nutně potřebujete vlastní prostor. Protože uklízet stroje a vůbec všechno kolem po každém šití dokáže otrávit i vytrvalce s trpělivostí indiánského zvěda.


Dlouho jsem šila na chodbě. Ale pak mašiny vytlačil kosmetický koutek (jak se různě mění životní priority, že).

Ložnice je pokoj, který vám rodina klidně dá. Když nešijete v době nočního klidu. Tím nemyslím, že by váš rovnosteh a overlock měly vzít ztečí manželské lože a splodit na nich další potomky (v mém případě ideálně coverlock).

Stačí prostor 40 x 100 až 200 cm + manipulační prostor pro pojezdy židle.

Takhle varianta totiž nejde do hloubky.


Stoly jsou z JYSKu. A krom toho, že stojí 550 ká čé, mají skutečně hloubku jen 40 cm. Zdá se vám to málo. Opravdu není víc potřeba. Pokud se mi pod patku dostane něco rozměrnějšího, stačí stůl lehce poodtáhnout od stěny a látka se kouzelně převalí za stůl.

Ostatní úložnou práci oddřou zdi. Nástěnný systém se jmenuje SKADIS a koupíte ho v IKEA. Nakombinujte si ho dle libosti. Nejdříve jsem řešila, jak na něj zavěsit nitě, ale jsou jen napíchnuté na háčcích. Takže se obejdete bez držáčků, stojánků a podobných udělátek.


Koupit si můžete i držáky na časopisy se střihy...


No, není to krása? Úplně sama sobě i závidím :-)

Komentáře

  1. Je to krása! Hlavně ať se tam dobře šije :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Kde se dobře šije, tam se dobře žije. Nebo naopak? 🙂

      Vymazat
  2. Šicí koutek vypadá krásně, obdivuju ten úklid. A jsem ráda, že o tobě zase slyším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! To nebyl úklid, ale těsně po instalaci. Jinak jsem “k zastižení” na blogu unuodesign, na fb jako Hazooka.cz a stejně tak i na instagramu :-)

      Vymazat
    2. to je můj oblíbený obchod ;) ksásné. Inspirovala jste mě. potřebuji také nutně nějak uspořádat nitě. Overlockové na těch háčcích asi moc nedrží, že?

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    Můžu se zeptat, jak praktické je mít nitě takto na háčcích? Nepadají a nepráší se na ně?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat