Žabí ramínka + stručný návod

Možná si to myslím jenom já. Anebo je jen důležité, že si to myslím sama a na názoru ostatních až tak nezáleží. Že jsem ten typ, kterému tyhle věci sluší. Žabičkování a odhalená ramínka. Mám to odjakživa ráda. Takže jak to přišlo do módy, hned jsem šustila stránkami burdy a hledala. A bylo to tam. Jen řízením osudu to dopadlo úplně jinak. A samozřejmě dobře. Možná to osud ani jinak neumí. Nebo mám jen tu užitečnou vlastnost všechna soudní řízení osudu si vysvětlit tím nejlepším možným způsobem.

Chtěla jsem si vykopírovat střih, ale neměla jsem doma dost papíru. Vytáhla jsem proto svůj starý a osvědčený tričkový střih a jen zlehka ho upravila. K němu přidala horní lem se smokováním alias žabkami. A bylo vymalováno alias ušito. Tolik k řízení osudu.








Je to hrozně jednoduché. Vezmete svůj oblíbený střih na triko a "schováte" mu horní část kousek nad průramky. Přední díl je v tomto případě stejný jako zadní, takže to stačí udělat jednou, to samé odhadnout u rukávů, aby to dobře vycházelo. Pokud nechcete dlouhé, přehnete střih ještě dole v délce, kterou u rukávů chcete. Taky není nutné stříhat ho tak upnuté jako obvykle.


Pak si z toho spíchnete tričko jako obvykle, jen to šití průramků je neskutečně jednodušší. Ale aby to u ramen drželo a nepadalo, je potřeba to nějak vyřešit. Nejlépe přehnutým pruhem látky, který si pojistíte nějakým elastanem. Stačí do přehnuté lišty prostě a jednoduše vložit gumu, nebo můžete zkusit žabičkování jako v tomto případě já.



K němu lze najít návody všude možně a není to nic složitého - stačí vyměnit obyčejnou spodní nit za neobyčejnou elastickou, tedy gumičkovou. Sama jsem to zkusila prvně a šlo to.

Jednoduché a efektní. Nebo co myslíte?

Komentáře

Okomentovat