UNUODESIGN softshell 2: Tentokrát pro Jeníka


Víme to všechny. Že sehnat potištěný softshell k vlastní tvorbě bylo donedávna skoro nemožné. Nebo byly v nabídce takové retro vzory, že ušitý kousek evokoval dědění po starších sourozencích, již zletilosti dosáhli dávno před vynálezem softshellu.

A protože mám šití z měkkých ulit opravdu ráda (méně už mé stroje a nože v overlocku), čekala jsem se sepjatýma rukama právě na tuhle chvíli. Na UNUO! Měkká ulita s plástvemi je totiž nejlepšejší, fakt že jo!

Pár měsíců jsem si ji doma syslila, než nastal ten pravý okamžik, kdy Jeníkovi začalo ze staré softky koukat více volné kůže, než etiketa v našem podnebním pásu schvaluje. Jeník byl ze vzoru tak unesený, že mi nadšením málem líbal ruce, což obvykle nečiní (ne, že bych to v nejskrytějších úložných prostorech mateřské lásky nevyžadovala).

Jedinou nevýhodu spatřuju v bílých vnitřnostech jemné škeble (překlad hebká mušle nebo poddajná lastura už mi přišel trochu moc...), páč naše děti jsou schopné zaneřádit oblečení i zevnitř. Důkladně. Uvidíme, otestujeme na lidech.









Komentáře

  1. Velká chvála, krásná práce jako vždy, z čeho máte podšívku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je bez podšívky - ty bílé "vnitřnosti" jsou součástí softshellu.

      Vymazat
  2. Dobrý den, moc hezká bunda. Mohla bych se zeptat odkud je střih? Chtěla bych něco takového pro dceru.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuju moc. Je to upravený střih na mikinu z Ottobre 1/2014.

      Vymazat
    2. Dobrý den, děkuji za odpověď. Taky jsem si ten střih na mikinu vytáhla, že ho upravím na bundu. Když jsem, ale viděla vaši bundu, říkala jsem si, že jde možná někde koupit a nemusím se trápit s úpravou:-.

      Vymazat
    3. On se upraví velice snadno: připočte se těch cca 5 cm dole a na rukávech, s nimiž se počítá na náplet, a ke kapuci se přikreslí prodloužení ke krku. Pak už stačí jen ustřihnout a olemovat pruh látky jako podkryt zipu :-)

      Vymazat

Okomentovat