čtvrtek 13. srpna 2015

Mýval štěstí míval

Mýval štěstí míval, dokud jsem do něj nestřihla... Tahle kolekce Hamburger Liebe je prostě úžasná, takže se z ní šilo skoro samo.





8 komentářů:

  1. Super! Můžu se zeptat na střih na mikinu, odkud je?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Je to tohle číslo Ottobre. Tam ji mají udělanou se šikmým zipem, ale v předním díle je vyznačená středová linie, podle kterého se to dá ušít i klasicky :-) http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2014_3/index.html?fi

    OdpovědětVymazat
  3. Božíí, děkuji za inspiraci, taky kousek téhle teplákoviny mám a pořád jsem přemýšlela, co z ní bude nejlepší.. Tohle je bomba! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní, úplně mě komplet okouzlil .-)

    OdpovědětVymazat
  5. komplet je naprosto genialni .. prozradte mi prosim jak delate ty super vychytavky na tricku ??? na to je nejaky pristroj ? diky Ajka

    OdpovědětVymazat