Absolutní rýma

Protože mě přepadla absolutní rýba, je potřeba ze sebe vysmrkat i nějaký ten absolutní rým. Tenhle jsem vypotila dneska:

med je láska medvědí
všichni, kde je med, vědí
jeden z nich už posté vyje
že se sladí ze stévie

A tady zbytek mé absolutní sbírky, průběžně aktualizované:

mírná odysea:

dovez míru
do vesmíru

operace:

setkání
se tkání

single:

někdy mě ničí
že nejsem ničí

frigidní:

pronikat
je pro ni kat

nudistická:

pověs šaty na háček
a je z tebe naháček

katastrofická:

ve zprávách samé masakry
všude plují masa kry

státotvorná:

jen promluví Masaryk
ihned spustí masa ryk

o příkrmech:

mrkev v nánose
na nose

dilema (ne)věrné ženy:

naši druzi...
či ti druzí?

Vykalená

potkala jsem výkal
naštěstí mi vykal
bude se mě týkat
až mi začne tykat

Objednaná

Pozval ji na oběd,
neboť ji chtěl objet.

Zlatokopka

Neřeš, zda je milý ON,
hlavně že má milion.

Diva

S hlasem svým se laskala.
Cílem byla La Scala.

Jak to má náš tatínek

V hlíně žena má ryje,
jmenuje se Marie.

Pod dohledem

Vše od přátel až po ručník
vybíral jí poručník.

Čekání na jaro:

Česat se je líná,
čeká, až vylíná.

Cukatůra:

Povídá mi Aleš:
"Necukej se a lež!"

Globální oteplování v rodině:

Příbuzní
se přibuzní.

Matkodemence v praxi:

Zmatek
z matek

Izolovaná euforie:

Já sám
jásám

Nedostatek inkoustu

Setkal jsem se s Archimedem,
popisoval arch i medem.

Onanista odevzdává matce prostěradlo

Sper mi je
spermie.

Plagiátorství ve vážné hudbě

Operu
operu.

Noční drama

Jak se zleje,
zle je

Polední menu

Žena: "Tak co máme objednáno?"
Muž: "Asi oběd, náno!

Komentáře